Marka znana na całym świecie od wielu lat. Pojawia się w najlepszych magazynach mody, m.in. Cosmopolitan, Elle, Harper’s Bazaar. Flagowy salon Guy Laroche mieści się w Paryżu. APART dołącza do ekskluzywnego grona dystrybutorów marki, jako wyłączny przedstawiciel w Polsce. Biżuteria z kolekcji Guy Laroche pojawi się w 11 wybranych salonach w całej Polsce. Historia marki sięga 1957 roku, kiedy to powstał domu mody Guy Laroche. Przez lata brand ten kojarzony był tylko i wyłącznie z francuskim haute couture, czyli krawiectwem najwyższej rangi. Marka wyróżniała się elegancją, oryginalnością, finezją, użyciem tkanin najwyższej jakości i dbałością o najdrobniejsze szczegóły. Bardzo duży rozgłos przyniosły marce perfumy znane obecnie na wszystkich kontynentach: dla pań Fidji, dla panów Drakkar Noir. Guy Laroche zmarł w 1989 roku, ale jego marka przetrwała. Stopniowo do odzieży zaczęto dołączać różne akcesoria skórzane oraz okulary. W 2001 roku miała miejsce premiera biżuterii, której sukces zachęcił designerów do zastosowania innowacji i w 2009 roku wprowadzono kolekcję Ceramic Line, w której połączono ceramikę oraz diamenty oprawione w 18- karatowym, białym złocie. Biżuteria Guy Laroche inspirowana jest modą, jej przebogatą historią i wspaniałą tradycją. Znana jest z wysokiej jakości wyrobów. Dwa razy w roku kolekcje uzupełnianie są o nowe wzory, zaprojektowane przez francuskich designerów. Jest charakterystyczna i stylowa: geometryczne kształty, uporządkowane linie i doskonale dobrana wielkość form pozwoliły stworzyć zmysłowe i nowoczesne wzornictwo. Biżuteria ta zaprojektowana została dla nowoczesnych kobiet, ceniących klasykę, lubiących proste, regularne kształty, o średnim lub wysokim statusie społecznym, poszukujących luksusowych produktów w rozsądnych cenach. Ceramika wykorzystywana w biżuterii Guy Laroche to nowoczesny materiał opracowany przy wykorzystaniu innowacyjnych technologii. Do jej wytworzenia wykorzystano cyrkon, itr i inne sproszkowane tlenki mineralne z pigmentami, które zostały wypalone w ekstremalnie wysokiej temperaturze (ponad 1500 °C). Ceny biżuterii kształtują się od około 1 500 zł do ponad 8 000 złotych. Pierścionki z kolekcji Ceramic Line dostępne są w rozmiarach od 10 do 20. Okres realizacji zamówień indywidualnych wynosi do 8 tygodni.
Bridelle // Karolina Waltz
Karolina Waltz - założycielka i redaktor naczelna Bridelle.pl - pierwszego polskiego bloga ślubnego (rok założenia 2009). Autorka bestsellerowych książek ślubnych "Bridelle Style. Inspirujące pomysły na ślub", "Wasz Piękny Ślub", "Mój ślub, mój styl", "Projekt Nasz Ślub".
Z branżą ślubną związana od ponad 15 lat. Z wykształcenia dziennikarz i historyk sztuki. Autorka ponad 16 000 artykułów na blogu Bridelle.pl Uwielbia śluby w stylu boho, gypsy i whimsical. Pełni funkcję dyrektora kreatywnego i wykonawczego wydawnictwa Bridelle Publishing House. Stylistyka i producentka sesji zdjęciowych.
Współpracowała m.in. z Galią Lahav, Verą Wang, Zahavit Tshuba, Anną Campbell, Victorią Kyriakides, Liz Martinez, Allanem Hannah, Berta Bridal i wieloma innymi projektantami ślubnymi z całego świata.
Organizatorka warsztatów dla branży ślubnej Bridelle Workshops. Założycielka pierwszego magazynu ślubnego online w Polsce "Bridelle Style". Pomysłodawczyni pierwszej w Polsce platformy szkoleniowej online wedding learning WEDDIE.