Agata Wojtkiewicz po raz kolejny w niestandardowy sposób zaprezentowała alternatywne podejście do tematyki ślubnej. Wraz z architektami z oshi pracowni projektowej oraz studiem florystycznym Floral Deco przygotowała Wedding Showroom – wyjątkową ekspozycję ślubnych tendencji.
Agata Wojtkiewicz już po raz trzeci stworzyła w łódzkiej Manufakturze tymczasowy showroom tendencji. Tym razem poświęcony wyłącznie tematyce ślubnej. Tak jak w przypadku poprzednich pop-up shopów, tak i teraz, projektantka wraz z architektami zadbała o minimalistyczny wystrój. We wnętrzu dominuje biel, czerń oraz szarość, przełamane różem nawiązującym do tematu miłości. Do niej odnoszą się także napisy i serce namalowane na ścianie. Aranżację dopełniają bibułowe pompony – bardzo popularny w tym sezonie element dekoracyjny. Rolę ekspozytorów pełnią duże, czarno-białe pudełka, zapakowane na kształt prezentów ślubnych.
W showroomie prezentowane są suknie ślubne oraz sukienki koktajlowe projektu Agaty Wojtkiewicz. Panowie mogą zapoznać się z propozycjami smokingów, garniturów, koszul, a także krawatów i much marek Lavard, Recman i Strellson. Ekspozycja składa się także z bielizny Change Lingerie oraz Atlantic. Wybór obuwia pochodzi z salonów Aldo, Kazar, Gino Rossi oraz Bata.
Obsługa showroomu to stylistki, które podpowiedzą w jaki sposób dobrać buty i akcesoria do stylizacji ślubnej. Doradzą też w kwestii wyboru odpowiedniego prezentu dla nowożeńców. Wśród propozycji wyeksponowanych w showroomie znaleźć można elementy wyposażenia wnętrz z Home&You oraz porcelanę Rosenthal – od klasycznej zastawy porcelanowej – Biała Maria, po designerskie wazony. Wśród prezentowych inspiracji znalazły się także produkty Sony Centre – wodoodporna kamera, aparat fotograficzny oraz komputer Sony Vaio w białym kolorze, z modnymi miętowymi akcentami.
Wedding Showroom ma charakter wystawienniczy. Nie jest w nim prowadzona regularna sprzedaż, jednak wszystkie zaprezentowane artykuły można odnaleźć w sklepach Manufaktury oraz w + Agata Wojtkiewicz Atelier.