6/6 NOWOŚĆ – reklama kontekstowa

by środa, 16 lipca, 2014



Reklamodawców naszego bloga zapraszamy do zapoznania się z najnowszą ofertą – najbardziej skuteczną metodę pozycjonowania – tekst kontekstowy. Blog Bridelle.pl jako jedyny polski blog ślubny współpracuje z największymi firmami zajmującymi się pozycjonowaniem stron za pomocą treści kontekstowych.

Na czym to polega?

Na zalinkowaniu w tekście wybranej przez reklamodawcę frazy lub słowa z którym reklamodawca chce być kojarzony i które to słowo jest kluczowe dla wyników wyszukiwania jego firmy w internecie. Treść postu nie jest bezpośrednio związana z firmą reklamodawcy. To odróżnia post z tekstem kontekstowym od publikacji dotyczącej reklamodawcy.

Przykład

W trakcie przygotowań do ślubu, każda Para Młoda musi zaplanować mnóstwo rzeczy – sala weselna, fotograf, kwiaty, suknia. To wymaga czasu i zaangażowania.

Powyższy przykład dotyczy neutralnej treści w której wyróżniona jest fraza sala weselna – ta fraza zalinkowana byłaby w poście pod adres www obiektu weselnego.

Publikacja czy tekst kontekstowy

Różnica pomiędzy publikacją, a tekstem kontekstowy polega na dwóch rzeczach:

1. Treść – publikacja dotyczy tylko firmy reklamodawcy – jego oferty, produktów, usług. Jest to treść spersonalizowana i dotyczy tylko firmy reklamodawcy.

2. Tekst kontekstowy – treść nie dotyczy bezpośrednio firmy reklamodawcy. W treści nie pojawia się nazwa reklamodawcy, ale zalinkowane jest wybrane słowo lub fraza, co ma przełożenie na pozycjonowanie strony w najważniejszej przeglądarce Google.

Jeśli macie pytania dotyczące tekstu kontekstowego lub chcecie poznać ofertę promocyjną na tę formę reklamową, prosimy o maila o treści TEXT na reklama@bridelle.pl

REKLAMA

bob12a

zdjęcia: materiały prasowe
Tagi: Kategoria: Z życia Bridelle 0