Filmowy plener śluby na Maderze z CHARLES STUDIO

by czwartek, 11 stycznia, 2018

Nowoczesne filmy ślubne

Filmowy plener śluby Karoliny i Arkadiusza na Maderze

Jeżeli szukasz pięknego miejsca na ślub bądź plener to Madera jest idealnym miejscem dla Ciebie! Madera dumnie nazwana jest ogrodem Atlantyku. To wyspa wiecznej wiosny, gdzie temperatura nigdy nie spada poniżej 15 stopni. Karolina i Arkadiusz wraz z filmowcami z CHARLES STUDIO wybrali Maderę, bo chociaż nie ma ona tropikalnego klimatu Dominikany, to zachwyca pięknymi plażami, niesamowitymi szlakami górskimi, zjawiskowymi ogrodami i architekturą. Przepiękne miejsce na plener poślubny, o czym przekonacie się oglądając tę stylową i niezwykle nastrojową realizację. Podróż Nowożeńców i filmowców rozpoczęła się na lotnisku w Berlinie, z którego lot na Maderę trwa ok. 4 godzin. Podróż nie jest męcząco, co ma duże znaczenie przy wyborze miejsca na sesję poślubną. Ekipę przywitała piękna pogoda, słońce, morska bryza i zapierające dech w piersiach widoki. Realizacja pleneru filmowego trwała kilka dni. Para wraz z ekipą zwiedzali nie tylko malownicze, nadmorskie zakątki, ale także zrealizowali ujęcia w górach na wysokości ponad 2000 m n.p.m. Oszałamiające ogrody z egzotyczną roślinnością i owocami nie umknęły uwadze filmowców! Przepiękny, malowniczy film pobudza wszystkie zmysły! My jesteśmy zachwycone klasą, energią i emanującą z każdego kadru energią!

ZOBACZCIE ZWIASTUN REALIZACJI

REKLAMA

bookab

W stolicy Madery – Funchal CHARLES STUDIO zrealizowali przepiękne ujęcia z powietrza! Nie można oderwać wzroku od krajobrazów i cudnych, pełnych rozmachu kadrów! Idealnie oddano klimat wyspy, przestrzeń otaczającego morza i niezwykły charakter historii Madery. Epickie ujęcia i cała historia, którą stworzyli filmowcy przyprawia o łzy wzruszenia i pragnienie odwiedzenia tego przepięknego skrawka ziemi! Wiatr, palmy, góry o najpiękniejszym kolorze ziemi na świecie – nieprzypadkowo to miejsce określa się mianem raju! Warto wybrać się na Maderę na plener poślubny z ekipą CHARLES STUDIO, która ma doświadczenie i zna wyspę od przysłowiowej podszewki! Odwiedźcie filmowców na ich FACEBOOKU, gdzie znajdziecie mnóstwo pięknych realizacji. A teraz zapraszamy na słoneczną Maderę! Film znajdziecie poniżej.

ZOBACZCIE PLENER ŚLUBNY

Przeczytacie, o o współpracy z CHARLES STUDIO napisali Karolina i Arek – bohaterowie tego pięknego filmu!

Ślub powinien być dniem w życiu niepowtarzalnym i wyjątkowym. W tym dniu wiele się dzieje, wzrusza przysięga, zewsząd płyną życzenia od gości, emocja ściskają gardło. Mija szybko, nie jesteśmy w stanie zapamiętać każdej sekundy. Dlatego wybraliśmy firmę Charles Studio, by w tym dniu byli naszymi oczami, chwytali to czego nie widzimy, pokazali nam magię tego dnia z wielu perspektyw. Film z wesela jest niepowtarzalny, nie można zrobić dubla, nie można ponownie uronić takich samych łez czy wygenerować uśmiechów. Zadanie jakie postawiliśmy przed kamerzystami nie było łatwe – mieli nie tylko rejestrować obrazy – mieli chwytać emocje, być dla nas niewidzialni, ale jednocześnie być zawsze tam, gdzie odbywało się coś istotnego. Chcieliśmy w filmie zamrozić atmosferę tego dnia. Aby sprostać temu zadaniu, niezbędny jest zarówno wysokiej klasy sprzęt (pragnęliśmy by wesele nakręcone zostało w jakości 4K) jak i umiejętności montażowe. Zespół Charles Studio zapewnił nam kilku operatorów, kran filmowy, filmowanie z powietrza, montaż filmu, który sprawa, że każdą sekundę ogląda się z zapartym tchem i chce się więcej. Bezcenne widzieć swoje twarze podczas wypowiadania przysięgi, kiedy stajemy się mężem i żoną. Profesjonalny zespół dbał o rejestrację dźwięku, uchwycenie naszej mimiki z kilku kamer. Z firmą Charles Studio pracowaliśmy wcześniej nad zaproszeniami ślubnymi i podziękowaniami dla rodziców. Dzięki kreatywnemu podejściu do montażu i pomocy w wyborze formy przekazu naszych słów, filmy te oddawały dokładnie treści jakie chcieliśmy przekazać naszym bliskim, a w czasie wesela byliśmy spokojni o jakość wykonywanej pracy. Podczas oglądania filmu nie myśli się o jakości 4K, o wielu perspektywach, o widoku z lotu ptaka, nie rozkłada się tego na części pierwsze, tylko postrzega się go jako całość wzruszeń i emocji, jako zamknięcie naszej miłości w filmowej pamiątce na całe życie. Dziękujemy Wam, że pozwoliliście nam przeżyć ponownie ten dzień, że zarejestrowaliście to czego my nie widzieliśmy, że pozwoliliście nam się uśmiechać podczas oglądania każdej minuty.