4/5 Hat Company wprowadza markę Nigel Rayment

by piątek, 1 lutego, 2013




Hat Company wprowadza markę Nigel Rayment

Ekskluzywne brytyjskie nakrycia głowy już w Polsce

W jego małych dziełach sztuki pokazują się przedstawiciele rodziny królewskiej, politycy, celebryci. Najbardziej wymagające fashionistki, pragnąc wyjątkowych nakryć głowy, poszukują jego projektów w eleganckich butikach na całym świecie. Czarujące formy i luksusowe materiały są znakiem rozpoznawczym. Od dzisiaj, dzięki Hat Company, także Polki będą mogły sięgnąć po niebanalne kapelusze, fascynatory i toczki Nigela Raymenta.

To one wzbudzają zainteresowanie i przykuwają wzrok, niejednokrotnie stając się głównym bohaterem całej stylizacji. Od zawsze są symbolem elegancji, wyrafinowania i wyczucia stylu. Od kilku sezonów zaś stanowią pożądany element stroju. Ostatnio znane polskie celebrytki postawiły na ten wyrazisty dodatek, pojawiając się na wieczornych galach i przyjęciach. Elegantki i trendsetterki sięgnęły po mniejsze, bardziej oryginalne wersje. Zawładnęły nie tylko wybiegami, ale także codzienną modą uliczną pojawiając się w filcowym wcieleniu.
W roli doskonałego zwieńczenia starannie zaplanowanego looku coraz częściej wybierany jest przez przyszłe panny młode, jako nowoczesna alternatywa dla klasycznego welonu. O czym mowa? Oczywiście o kapeluszach, toczkach i fascynatorach, które zwracają uwagę nietuzinkową formą i kolorystyką. Gdzie jednak znaleźć projekty, które będą zachwycały także jakością wykonania?

Widząc rosnące w Polsce zainteresowanie wizytowymi kapeluszami, właściciel sklepu internetowego Hat Company postanowił wprowadzić na krajowy rynek nową, niedostępną wcześniej markę Nigel Rayment – brytyjskiego kreatora z ponad 30 letnim doświadczeniem tworzeniu nakryć głowy. Jego efektowne projekty w różnorodnych stylach, materiałach i kolorach uzupełnione przez ręcznie barwione kwiaty, pióra oraz kamienie cenione są na całym świecie. Kapelusze Nigel Rayment można dostać między innymi w ekskluzywnym londyńskim domu mody Harrod’s.

– Hat Company powstało w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie Polek stylowymi nakryciami głowy. Kapelusz, toczek czy fascynator dodaje elegancji i pięknie wykańcza każdą stylizację, jednakże na rodzimym rynku jest niewiele tego typu gotowych akcesoriów. Chcemy zaproponować Polkom wyjątkowe projekty zarówno polskich jak i zagranicznych projektantów oraz sprawić by Hat Company stał się domyślnym adresem dla osób poszukujących oryginalnych nakryć głowy – podkreśla Magdalena Marcinkowska, założycielka Hat Company.

Najnowszą kolekcję Nigel Rayment na rok 2013 do 7 lutego br. można zakupić w przedsprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego HAT COMPANY. Co istotne każdy element przedstawionej kolekcji 21 modeli może być na życzenie Klientki dopasowany kolorystycznie do stroju. W drugiej połowie lutego marka będzie dostępna także w najlepszych w kraju butikach z modą ślubną oraz wizytową.

zdjęcia: materiały prasowe HAT COMPANY





Brak komentarzy

Napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *